maandag 11 januari 2010

Kdv & Bso

Hoi,

Mijn 2e stage loop ik op een Bso en een Kdv.
Ik vind de afwisseling van Kdv en Bso erg leuk, omdat er verschil zit in de doelgroepen.

op het Kdv is het leuk om met de kinderen dingen spelende wijs te leren, door te lezen en te spelen met blokken enz.

Op de Bso vind ik het leuk, om gezellig met de kinderen te kletsen, ze hebben altijd wel wat te vertellen of te klagen over school, het is dan juist leuk om ze advies te geven.
Op de Bso is het heel veel knutselen en buiten spelen, ik vind het leuk om een beetje inbreng te geven bij het knutselen.

er zitten wel veel verschillen tussen Kdv en Bso, vanwege de doelgroep, maar dit is juist wel leuk voor de afwisseling op een dag.
zo is geen enkele dag het zelfde op de Bso.

© 2006 - Brabants Centrum

Geen opmerkingen: